בני ברק • כמה שנים לא נערכו בחירות

    דוד קורצווייל No Comments on בני ברק • כמה שנים לא נערכו בחירות
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פלאיירים של מפלגת הליכוד בבני ברק בהם נטען כי כבר 15 שנה לא היו בחירות בבני ברק לראשות העיר ולמעוצה העלו את חמתו של מזכרי העיריה ודוברה אברהם טננבוים.

     “גם כשעוסקים בתחומים פוליטיים, מהראוי שלא למסור מידע חסר מציאות, כפי שנמסר באחרונה ע”י נציג רשימה מסויימת כאילו בבני ברק, לא מתקיימות בחירות לעירייה זה חמש עשרה שנים. הבחירות האחרונות נערכו ביום שלישי, ב’ בחשוון תשס”ד לקדנציה של חמש השנים הבאות לאחריהן, ורק פעם אחת לא התקיימו בחירות לעירייה, לפני כחמש שנים, ביום שלישי, י”ג בחשוון תשס”ט.

    גם הטענות המופצות כאילו הגורמים הפוליטיים הם אלו שביקשו למנוע את הבחירות לפני כחמש שנים גם הן חסרות יסוד, שכן כל אחד יודע שמי שביקשו זאת וטרחו למנוע את קיומן ולהגיע להסכם מוקדם של הסיעות היו גדולי ישראל שליט”א שראו בבחירות מיותרות, שכן תוצאותיהן, בהתאם למצב המפלגות בעיר היו, מובנות מראש, פחות או יותר, וקיומן רק גורם לבזבוז סכומי עתק, מריבות מיותרות וביטול תורה.

    הגעה להסכמה כללית מוקדמת הינה דמוקרטית לא פחות מקיום בחירות, וזאת בהתאם לחוק הרשויות המקומיות (בחירות) וחוק הרשויות המקומיות (בחירת ראש הרשות וסגניו ה’תשכ”ה-65). הרב טננבוים מספר, כי כאשר הועלה הצד הדמוקרטי בכינוס ארצי של מזכירים ומנכ”לים בעיריות ובמועצות מקומיות.

    הבהרתי, שזה בהתאם לחוק, אך הצבעתי על נוכחות באולם של מר דרור אלוני, מסיעת מרץ’, שנבחר לראשות המועצה המקומית כפר שמריהו גם בלא בחירות לא לראשות ולא למועצה, ואז לפתע הנוכחים קיבלו זאת בהבנה, רק שבתחילה חשבו שבאי קיום בחירות בעירייה חרדית ישנו טעם לפגם עד שגילו שגם במועצה חילונית בוצע אותו אקט ואז הכל נתקבל בהבנה.

    גם לבחירות אלו לא מתקיימות בחירות לא לראשות ולא למועצה בישובים כפר שמריהו (זו הפעם השניה), קדומים, מעלה אפריים ועג’ר. כמו”כ מתקיימות בחירות למועצת העירייה, אך לא לראשות העירייה, בגלל היות מועמד אחד בלבד לראשות בעיריות גבעת שמואל, קריית- ים, קריית מוצקין ונס ציונה" מסיים טננבוים.



    0 תגובות